Češi jsou velkými milovníky domácích zvířat. Podle nejnovějšího průzkumu věrnostního programu MasterCard Priceless Specials chová 58 % dotázaných nějaké zvíře. Mezi těmito lidmi jednoznačně vedou psi (69 %), následují kočky (37 %). Na dalších místech se umístilo drobné zvířectvo – morčata, králíci, rybičky (po 7 %), ptáci, želvy a křečci (po 5 %). Pet Center, síť obchodů s potřebami pro domácí zvířata a top partner programu, potvrzuje nárůst zájmu o drobnější domácí mazlíčky, nejvíce králíky, andulky a křečky. Všichni chovatelé se mohou od dnešního dne zapojit do soutěže v programu Priceless Specials o nákup dvakrát v hodnotě 50 000 Kč v Pet Center.

Oblíbenost psů v českých domácnostech je dlouhodobá. Podle společnosti Pet Center jsou v současné době populární menší plemena jako jorkšírský teriér, čivava nebo Jack Russell teriér, což je změna oproti minulosti, kdy si lidé nejčastěji pořizovali velká plemena. Kromě prodeje živých zvířat se Pet Center specializuje na prodej sortimentu pro chovatele. „Mezi nejprodávanější produkty patří krmivo, pamlsky a hračky,“ říká Dalimil Čech, ředitel společnosti Pet Center, „jsme na lokálním trhu patnáct let, a můžeme tedy dobře sledovat narůstající zájem o produkty a služby spojené s domácími mazlíčky. Jen v loňském roce u nás páníčci svým pejskům nakoupili přes 2,2 mil. pamlsků.“

Podle výsledků průzkumu[1] společnosti MasterCard chodí do specializovaných obchodů pro zvířata 75 % chovatelů. Hračky nakupuje pro svoje miláčky 40 %. Čtvrtina milovníků zvířat přiznala, že při jedné návštěvě zverimexu utratí do 200 Kč, polovina do 500 Kč, 14 % nakoupí v hodnotě 501 – 800 Kč a dvanáct procent běžně nakupuje potřeby a krmivo za více než 800 Kč.

„Češi milují zvířata. Jsou do nich schopni investovat nemalé částky,“ komentuje Martina Piskorová, marketingová ředitelka, MasterCard, „proto jsme velmi rádi, že je Pet Center jedním z top partnerů našeho unikátního věrnostního programu Priceless Specials. Po registraci vaší karty MasterCard nebo Maestro do programu získáte 2 % z každého nákupu v Pet Center zpět na váš účet.“

Kromě vrácení peněž zpět na účet si obě společnosti připravily na druhou polovinu léta soutěž. Dnešním dnem startuje v rámci programu MasterCard Priceless Specials exkluzivní 3týdenní kampaň se soutěží o nákup dvakrát v hodnotě 50 000 Kč v Pet Center. Více informací naleznete na www.specials.cz

O společnosti MasterCard

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com, je jednička v inteligentních, pohodlných a bezpečných platbách. Provozujeme nejrychlejší síť pro zpracování plateb, která propojuje spotřebitele, finanční instituce, obchodníky, vlády a podniky ve více než 210 zemích a teritoriích celého světa. Produkty a řešení společnosti MasterCard ještě více usnadňují, zabezpečují a zefektivňují každodenní obchodní činnosti – například nakupování, cestování, podnikání a hospodaření s financemi. Sledujte nás na Twitteru @MasterCardNews, připojte se k diskusi na CashlessPioneers Blog a přihlaste se k odběru nejnovějších zpráv v Engagement Bureau.



[1] Průzkum byl realizován výzkumnou agenturou g82 na vzorku 600 respondentů ve věku 18+.

Sdílej:
  • Facebook
  • Google Bookmarks
  • Bookmarky.cz
  • Jaggni to!
  • Linkuj.cz!
  • MojeLinky.sk
  • MySpace
  • Pozrisi.sk
  • Top Články.cz
  • Twitter